Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

  1. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“)
    OSVČ MDDr. Magdalena Löffelmannová
    s adresou Na Průtahu 20, Plzeň 323 00, IČO: 08912050, (dále jen „Prodávající„)
    upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě konkrétních dílčích smluv (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „Zákazník“).
  2. Ustanovení těchto Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před zněním Obchodních podmínek.
  3. Znění Obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění podmínek. Změnu Obchodních podmínek je povinna prodávající Zákazníkovi bez zbytečného odkladu oznámit. Má se za to, že Zákazník s novou verzí Obchodních podmínek souhlasí, nevyjádří-li písemnou formou svůj nesouhlas do 14 dnů od doručení oznámení o změně Obchodních podmínek. V takovém případě může Zákazník ve shora uvedené lhůtě pro vyjádření nesouhlasu Smlouvu vypovědět. Výpovědní lhůta činí 14 dní od doručení výpovědi prodávajícím.
  4. Předmětem Smlouvy jsou zejména online kurzy biologie za účelem vzdělávání (dále jen „Služby“),

2. Uzavření smlouvy

  1. Veškerá prezentace Služeb umístěná na webovém rozhraní prodávajícího (dostupném na adrese https://biokurzy.cz) je informativního charakteru a prodávající není povinnen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto plnění. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije.
  2. Jednání vedoucí k uzavření Rámcové smlouvy probíhá formou elektronické nebo osobní komunikace prostřednictvím závazné objednávky (dále jen „Závazné objednávky“) ze strany Zákazníka, kterou se rozumí vyplnění a odeslání Registračního formuláře pro objednání Služeb nebo jen zaplacením vyhotovené faktury.
  3. Při podávání Závazné objednávky je Zákazník povinen správně a pravdivě uvést všechny údaje o své osobě. Údaje uvedené v Závazné objednávce je Zákazník povinen při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Údaje uvedené Zákazníkem v Závazné objednávce považuje prodávající za správné.
  4. Zákazníkovi je umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do formuláře pro objednání Služeb. Zákazník je povinen ihned po zjištění chybně uvedeného údaje takový údaj opravit zasláním správných údajů na e-mailovou adresu info@biokurzy.cz
  5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Závazné objednávky (zejména množství požadovaných Služeb a celkové náklady s tím spojené) požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení Závazné objednávky (například písemně či telefonicky).
  6. Smlouva mezi prodávajícím a Zákazníkem vzniká doručením platby na účet Prodávajícího.
  7. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem nevzniká pouhým jednostranným poptáním Služeb ze strany Zákazníka.

3. Kontaktní údaje

  1. Adresa pro poštovní písemný styk: MDDr. Magdalena Löffelmannová, Na Průtahu 20, 323 00, Plzeň
  2. Adresa pro emailový písemný styk:
    1. Nové objednávky a informace o našich službách: info@biokurzy.cz Lhůta pro odpověď na zprávu doručenou na tento email je 5 pracovních dní. Lhůta počíná běžet dnem následujícím od dne obdržení zprávy.
    2. Obecné dotazy a informace pro stávající zákazníky: info@biokurzy.cz  Lhůta pro odpověď na zprávu doručenou na tento email je 5 pracovních dní. Lhůta počíná běžet dnem následujícím od dne obdržení zprávy.
    3. Fakturace: info@biokurzy.cz. Lhůta pro odpověď na zprávu doručenou na tento email je 30 pracovních dní. Lhůta počíná běžet dnem následujícím od dne obdržení zprávy.
  3. Telefonické spojení: +420 725 936 343, Provozní doba pro telefonickou komunikaci je omezená na pracovní dny od 8:00 do 17:00. Prodávající nemůže zaručit odpovědi na zmeškané hovory.
  4. Prodávající nebude odpovídat či jinak brát zřetel na krátké textové zprávy (SMS).

4. Služby

v platnosti od 28.4.2020

Smluvní podmínky upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem, kterým je:

MDDr. Magdalena Löffelmannová

Na Průtahu 20, 323 00 Plzeň

IČO: 08912050

Tel.: +420 725 936 343

E-mail: info@biokurzy.cz

(dále jen Poskytovatel)

a

Klientem. Klient je fyzická nebo právnická osoba, která objednala službu.

1. Definice dalších pojmů

1.1 Služba – Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti

2. Práva a povinnosti Klienta

2.1 Objednáním a využíváním služby vyslovuje a potvrzuje Klient, stejně jako Poskytovatel, svůj závazek řídit se níže uvedenými Smluvními podmínkami stejně, jako by byly tyto Smluvní podmínky vytištěny a podepsány ve formě smlouvy.

2.2 Klientovi se povoluje pořizovat v průběhu poskytování Služby záznamy v elektronické podobě. Klient se zavazuje nešířit záznamy pořízené v průběhu poskytování Služby třetím osobám. Za každé jednotlivé porušení těchto smluvních podmínek náleží poskytovateli smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč.

2.3 Klient je povinen uvést při objednávce Služby své kontaktní a identifikační údaje pro účel fakturace poskytnutých služeb, registrace a provozu doménového jména a komunikaci s Poskytovatelem. Klient je povinen udržovat své kontaktní a identifikační údaje aktuální pro účely komunikace s Poskytovatelem. Povinnost prokázat správnost zadaných údajů přitom leží na straně Klienta.

2.4 Klient je povinen chránit poskytnuté přístupové odkazy a přístupová hesla k zřízeným službám a poskytnutým materiálům před zneužitím 3. stranou.

3. Práva a povinnosti Poskytovatele

3.1 Poskytovatel je povinen zajistit provoz služby v maximální možné dostupnosti.

3.2 Porušením povinnosti Poskytovatele zajistit provoz služby není přerušení provozu služby vzniklé z neodvratitelných objektivních důvodů (např. odstávka el. energie, výpadek přípojného bodu k internetu apod.) 

3.3 Poskytovatel má právo jednostranně pozastavit poskytování služeb v případech, kdy účastí Klienta na lekci dochází nebo by mohlo dojít ke vzniku škody ostatním Klientům či Poskytovateli, a dále v případech porušení povinností uvedených v bodech 2.2 až 2.4 Klientem. Poskytovatel může v těchto případech pozastavit službu Klienta i bez předchozího upozornění.

3.6 Poskytovatel má právo neposkytnout službu Klientovi, který je v prodlení s platbou za předchozí službu déle než 10 dnů.

3.7 Poskytovatel bude při řešení problémů či sporů s Klientem upřednostňovat v prvé řadě dohodu nebo domluvu před omezením nebo pozastavením služby.

3.8 Poskytovatel má právo jednostranně obměnit funkce služby. V případě obměny funkcí služby uvede Poskytovatel popis této změny na webových stránkách Poskytovatele.

3.9 Poskytovatel odpovídá pouze za skutečnou a prokázanou škodu, kterou způsobí zanedbáním svých povinností vyplývajících z těchto obchodních podmínek.

3.10 Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za úspěch či neúspěch Klienta při uplatňování poskytnutých vědomostí.

4. Ochrana osobních údajů

4.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje svých Klientů podle Podmínek ochrany osobních údajů.

5. Informace o Zákaznících

Viz. Ochrana osobních údajů.

6. Platby a fakturace

  1. Cena za poskytnutou Službu je uvedena na webové stránce s příslušným kurzem který je předmětem smlouvy.
  2. MDDr. Magdalena Löffelmannová není plátcem DPH.
  3. Výzva k platbě
    1. Vyúčtování Služeb probíhá na základě zaslání výzvy k platbě v elektronické podobě na elektronickou adresu Zákazníka. Výzva k platbě není daňovým dokladem.
    2. Zákazník je povinen provést platbu prostřednictvím online platební brány implementované na webové stránce biokurzy.cz nebo bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele v přesné částce uvedené na výzvě k platbě. Obdrží-li zákazník vícero výzev k platbě, pak je povinen uhradit každou platbu samostatně.
    3. Nedodrží-li zákazník výše uvedené povinnosti při provádění platby, pak je povinen platbu doložit. V opačném případě nemusí být daný závazek vůči poskytovatelem považován za splněný.
    4. Závazek Zákazníka zaplatit platbu dle výzvy k platbě je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  4. Daňový doklad
    1. Uhrazením odpovídající výzvy k platbě Zákazník potvrzuje převzetí Služby a zároveň vyjadřuje svůj souhlas s jejím obsahem. Tímto okamžikem poskytovatel provedl smluvní plnění Zákazníkovi (zdanitelné plnění dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).
    2. Zákazník souhlasí se zasláním faktury na e-mail Zákazníka.
  5. Neplnění závazků ze strany Zákazníka
    1. V případě, že zákazník řádně a včas neprovede platbu za jakékoliv Služby poskytnuté ze strany poskytovatele, poskytovatel je oprávněn okamžitě ukončit všechny Služby, které jsou danému Zákazníkovi poskytovány.
    2. Ukončením Služeb nezaniká pohledávka Poskytovatele vůči Zákazníkovi.

7. Vadné plnění a reklamace

  1. Prodávající nenese zodpovědnost za závady související s pomalým internetovým připojením, nedostatečným hardwearovým a softwarovým vybavením nutným pro spuštění online lekce či neaktualizovaným internetovým prohlížečem Zákazníka.
  2. Poskytovatel ručí zákazníkovi, že Služba nemá žádné vady. Případné vadné plnění zákazník uplatňuje bez zbytečného odkladu nejpozději do dvou týdnů od zakoupení kurzu.
  3. Pokud si Zákazník přeje Službu reklamovat, může kontaktovat poskytovatele na e-mailu info@biokurzy.cz. Zároveň doloží doklad o zaplacení a popis závady. O dalším postupu bude Zákazník informován e-mailem, reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud nebude domluveno jinak.
  4. Pokud Zákazník není s poskytnutou Službou spokojený, poskytovatel garantuje možnost odstoupit od smlouvy. Pro odstoupení smlouvy nás kontaktujte na e-mailu info@biokurzy.cz. Peníze budou Zákazníkovi vráceny převodem na uvedený účet.

8. Doručování

  1. Zákazníkovi může být doručováno na jeho elektronickou adresu uvedenou v Závazné objednávce.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se tento vztah se řídí českým právem.
  2. Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  3. Platná a účinná verze Obchodních podmínek je publikována na webovém rozhraní na adrese https://biokurzy.cz
  4. Tyto VOP jsou platné od data 7.3. 2024
  5. Jakékoliv připomínky či stížnosti nám prosím zašlete na e-mail: info@biokurzy.cz